8 Aralık 2014 Pazartesi

mama kavanozu yenileme







Mama kavanozlarını siz de benim gibi atamayanlardansanız ve ne yapacağınıza karar vermiyorsanız bir çözüm de benden gelsin. Elimdeki kavanozları doğum günümüzde misafirlerimize hediye etmek için makyajladım. Begendiyseniz hemen yapımına geçiyorum.

Konseptimiz arabalar (the cars) olduğu için renk olarak kırmızı ve siyahı seçtim.Kavanoz kapaklarının kenarlarını kapatmak için siyah oje kullandım. Koyu renk olması nedeniyle güzel bir kapatıcı oldu. Ancak açık renk uygulayacaksanız kapatıcı olacağını zannetmiyorum. Örneğin beyaz yapacaksanız mat beyaz oje olabilir denemek gerek, fakat pembe gibi renkler de oje yerine metal boyası kullanılırsa amaca daha uygun olur diye düşünüyorum.


Daha önceden hazırladığım etiketi kapağa yapıştırdım. Etiketleri nasıl yapıldığını sonraki yazılarımda anlatacağım. Kenarları için de hazırlanan etiketi yapıştırınca bir tek içini doldurmanız kalıyor. 


Kavanozun içerisine çikolata, şeker, sabun, karanfil vb. konabilir. Bizim partimizde  pinyata olacağı için çikolata, şeker yerine kuş lokumu koydum.

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş gerçekten ellerine sağlık bayılıyorum böyle üreten bayanlara ...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim yapabileceksem kendim yapmak isterim becerebildigim kadarıyla.

    YanıtlaSil