7 Ekim 2013 Pazartesi

Boncuk Güllerim

Yıllar evvel bir sitede görüp de hayran kaldığım boncuktan güllerim. Hemen yapmaya başladım, amma bu kum boncuklar ömrümü yedi yarım bıraktım. Şimdi bir heves geldi tamamlayıvereyim şu güzellikleri dedim.


Orijinal site burada şemasına ve gerekli malzemelere buradan olaşabilirsiniz. Ben kısaca nasıl yaptığımı anlatayım. Önce elimeki kum boncukları şemadakine uygun olarak boncuk teline dizdim. Sonra nalburdan çiçek sapı olmaya uygun bir tel aldım (nalbur uygun bir şey bulamayıp bir köşeye attığı paslı işe yaramaz bir tel vermiş, üstelik ücret istememişti ;-)) ) Sonra yaptığım parçaları bu tele sardım. Yıllarca öylece beklediler. Geçenlerde kırtasiyede grafon kağıtlarını görünce çiçeklerimi hayata döndüreyim dedim, teli yeşil renkli grafon kağıdıyla güzelce sardım.

Şimdilik 12 adet gülümüz vazoda seyir etmekteler, kardeşleri ise hobi çekmecemde boş vakitlerimi beklemekteler. Orijinal sitede 40 adet yapmışlar, bakalım ben ne kadar daha yapabileceğim?Vazoyu doldurup fotoğrafını sizinle umarım yakında paylaşırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder