8 Ekim 2013 Salı

Emzirme Yastığı

İşime yarar mı tereddütlerim vardı, etrafımda kullanan kimse de yoktu, soramadım tabi. Denemekten ne çıkar dedim ve bu emzirme yastığını diktim. İyiki de yapmışım, inanın elim kolum oldu, en büyük yardımcımdı kendisi. Piyasada satılan yastıklar çok küçük geldi bana, 1-2 ay sonra kullanılamaz gibiydi sanki. Ben normalden biraz daha büyük yaptım, oğlum 14 aylık olana kadar kullandık.


Görüntü biraz tuhaf oldu, kalıbı gazete kağıdıyla çıkardığım ve doğumuma 2 hafta kaldığı ;) için oldu sanırım. Amma inanın bu şekilde daha kullanışlı oldu, çünkü belimi arkaya kadar tam kavradı, kayma ya da düşme olmadı, bebek üzerinde rahat rahat uyudu geniş geniş, içinde otururkende daha emniyetli oldu.



Önce astar dikip elyafla doldurdum ve kılıf diktim, kolay temizlenmesi için fermuarladım.


Oturma provaları


Geniş bir yastık olduğu için emzirirken üzerinde rahatça uyudu, yeri geldi taşıma amaçlı kullanıldı. Küçük bebekleri herkes kucağına alamaz, yastığa yatırıp kucağa verildi mesela. Tak beline gezdir doya doya :)))) Sonra artan kumaşlarla emzirme önlüğü yaptım.

1 yorum:

  1. Emzirme minderi ve yastığı için aynı kumaşı kullanmak istiyorum ama ikisi için kaç metre kumaş yeterlidir acaba .

    YanıtlaSil