1 Ekim 2013 Salı

DIY Strafordan TV Ünitesi Yapımı

Televizyonun üzerinde oğlumun parmak izlerini görünce tv nin duvara monte edilme zamanı gelmiş dedim, hemen aparatları alıp duvara astım. Bu kez de kablolar beni çok rahatsız etti, bu görüntünün ortadan kalkması gerekiyordu. Basit, ucuz ve kesin sonuç olmalıydı. Bu nedenle imdadıma straforlar yetişti.


Nalburlarda tanesi 1.5 tl. ye satılan straforlardan 8 adet kullandım. TV duvarda iken straforları yanına dayayıp ölçüleri ayarladım, maket bıçağı (falçata) yardımı ile straforları kestim. Tek seferde değil de birkaç seferde keserseniz dağılma olmuyor, sonrasında straforları yerde iken birbirlerine silikon ile yapıştırdım. yine strafordan ince uzun şeritler keserek birleşim yerlerine yapıştırarak sabitledim ve sağlamlaştırdım. Kenarlarına L köşebent keserek (sac makasım olmadığı için mutfaktaki tavuk makasını kullandım) silikonla her kenara yapıştırdım. Almış olduğum döşemelik kumaşı zımbaladım.
Burada süpürgeliklere gelen kısmını görmektesiniz.


Ve kamuflaj, çirkin kablolar..


Şimdi sırada panelin yanına uygun tasarımla bu halinden kurtarıp bir ünite havasına dönüştürmek var, o da pek yakında..

1 yorum: