1 Ekim 2013 Salı

Karton Kutu Yenileme





Canım oğlum için aldığım kışlık ayakkabı kutusunu kıyamayıp atamayınca kaplayalım da işe yarasın diye düşündüm.

 Öncelikle kutuyu parçalara ayırdım ki rahat kaplansın. Daha önce yaptığım tv ünitesi panelinden arta kalan kumaşlarımı sıcak silikonla yapıştırmaya başladım.


Burada bitmiş halini görüyorsunuz.



Parçaları bir araya getirip ortasında kalan boşluğu da uygun büyüklükte kumaşla kapladım. Orta kısmını ayrı kaplamamın sebebi kenar kaplamalarının saçaklarının görünmesini istememem.


Sıra geldi süslemeye, yıllar evvel yaptığım fakat bir türlü birleştirme imkanı bulamadığım dantel angles aklıma geldi. Bununla kutunun her yerini kaplamaya karar verdim. Fakat kıyamadığımdan bir kaç sıra yapıştırıp bıraktım ve üzerini deniz kabukları ile süslemeye başladım.
Vel hasıl kelam oğlumun uykusu geldiği için huzursuzlandı ve süsleme maceram da yarım kaldı. Dayanamayıp resmini çektim yine de, düzelmiş hali daha sonra burada olacak..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder